اعلام برائت اصلاح‌طلبان از مصطفی کواکبیان

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش ایران ویج به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، درپی مناظره حسین شریعتمداری مدیر مسؤول روزنامه کیهان با مصطفی کواکبیان نماینده تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی و دبیرکل حزب مردم‌سالاری، جبهه اصلاحات در بیانیه‌ای از کواکبیان، اعلام برائت کرد.

در این بیانیه آمده است:

از بَدو پیروزی انقلاب، جبهه اصلاحات همچنان به عنوان وزنه‌ای وزین، در تمامی امور شرکت داشت، گاهی دولت از جبهه اصلاح‌طلبان بود و یا گاهی اکثریت مجلس از ما و هرچه که بود مایه سربلندی‌مان بود. اگر چه گاهی خوب و بیشتر از آن وجه‌ای ناخوشآیند را برای خود ترسیم کردیم و این امر قطعا حیله آمریکا و اسرائیل است، اما متاسفانه چند صباحی است همان آبروی اندکمان که به زور و بدبختی با دولت اصلاح‌طلب روحانی و یا ارائه لیست امید در انتخابات مجلس حفظ کردیم، با اراجیف برخی از اعضای جبهه در حال برباد رفتن است.

در برهه‌ای از تاریخ سوتی‌های وحشتناک کروبی، از سران فتنه، مایه ننگمان شد که به حول و قوه الهی و درایت مردم در ۹ دی ماه ۸۸، از شرش خلاص شدیم، اما دبیرکل حزب مردم‌سالاری، مصطفی کواکبیان، وِل کن ماجرا نیست و هر از گاهی در تلویزیون، پشت تریبون مجلس، توی دانشگاه‌ها یا فضای مجازی مشغول آبروریزی و تیشه زدن به ریشه ماست.

آخر مصطفی!!! برمی‌گردی تو دانشگاه، به بچه‌های مردم، فحش ناموسی می‌دی؟ میگی پدر و مادرتان است، خوب بود چهارتا بارت می‌کردن؟؟؟

باقی مانده اصلاح‌طلبان، از همین‌جا و با این بیانیه، اعلام می‌کند، مصطفی حواس‌پرت است و دیگر از ما نیست، سخنانش ارتباطی به ما ندارد. ما همچون عاق والدین مصطفی را عاق اصلاحات کردیم.

کسی که حله را از حلب تشخیص نمی‌دهد و موجب رسوایی یک حزب سیاسی و خندیدن ملت به ما می‌شود، هرگز جایی در میان ما نخواهد داشت. گیرم که اشتباه تایپی بود، بر فرض اگر اشتباه تایپی هم بود، آخر حرف «ه» روی کیبورد فاصله زیادی از حرف «ب» دارد. مصطفی مایه ننگ و شرمساری ماست، از بس سوتی می‌دهد.

جناب کواکبیان حالا که خودمانیم، جنابعالی در مناظره با شریعتمداری برگشتی گفتی: اگر برجام نبود، کشور تحریم می‌شد. آخر مرد حسابی تو قبل از مناظره قرص‌هاتو می‌خوردی تا مثل بابا پنجعلی توهم نزنی، از اولشم کشور تحریم بود، برجام هم هیچ غلطی نکرد، بلکه تحریم‌ها تمدید شد.

ما دیگر از دست تو به تنگ آمده‌ایم و یواش یواش باید گفت: مصطفی! سایلنت! اِسپیک اَفتِر!

همه ما مانده‌ایم چگونه خرابکاری‌های تو را جمع و جور کنیم، خوب تو هم مثل عارف، سنگین و ساکت بگیر یه گوشه بتمرگ(این تیکه را علی مطهری گفت) و جان مادرت دست از سر ما بردار.

آخر تو از چه چیز روانشناسی سر درمی‌آوری که در مناظره، آن هم با شریعتمداری می‌گویی یکی از بحث‌های روان‌شناسی گران شدن دلار این است که مخالفان برجام در داخل مرتب با برجام مخالفت می‌کنند که اگر این‌ها مخالفت نمی‌کردند دلار گران نمی‌شد. همین دهن لقی‌ها و شوت‌بازی‌ها را در می‌آوری که ما مسائل محرمانه را به به تو نمی‌گوئیم.

قدیمی‌ها به حق گفته‌اند که: دشمن دانا برده‌ای بالا……… ای یار نادان خاک بر سرم کردی.

از طرف همه اصلاح‌طلب‌ها به جز اون‌هایی که مهم نیستن و اون‌هایی که تو زندانن.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: